Մեդիադաշտում միշտ հասանելի, ճանաչելի, ներկայանալի, բազմաժանր, բազմաբովանդակ պրոֆիլով գործելաոճ:
Կարդալ ավելինԿրթահամալիրի հեղինակային մանկավարժական ծրագրերի ամբողջացում , ճիշտ ներկայացում, փոխանցում:
Կարդալ ավելինԴասավանդողների, սովորողների և ծնողների հմտությունները օգտագործելով՝ Ձայնադարանը դառնում է պատվիրատու հեղինակային մանկավարժական ծրագրերի ստեղծման և տարածման համար:
Կարդալ ավելինՈւնկնդրի երաժշտական և գեղագիտական ճաշակի բարձրացում: Պարբերաբար ստեղծվող և հրապարակվող երաժշտական ունկնդրման փաթեթներ՝ բազմաոճ, բազմաժանր, նոր ու թարմ:
Կարդալ ավելինԵրաժշտական ընդունակությունների ու դրսևորումների բացահայտում և ցուցադրում:
Կարդալ ավելինԱնդրադարձ հայտնի երաժիշտների կյանքին, գործունեությանը, երաժշտական, մշակութային անցուդարձին:
Կարդալ ավելին
[…] Պարեր 2 […]
[…] Փափուռի, Լորկե […]
[…] 11:00 -12:00 — 12:00 -12:30 — Կոմիտաս – «Շորոր», Լորկե պարերի ուսուցում, ամրապնդում 12:30 -13:00— Ճաշ 13:00 — […]
[…] 10:40 — 12:30 — 12:00 -12:30 — Կոմիտաս – «Շորոր», Լորկե պարերի ուսուցում, ամրապնդում 12:30 -13:00— Ճաշ 13:00 — […]
[…] — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում 11:00 -12:00 — 12:00 -12:30 — Լորկե պարի ուսուցում 12:30 -13:00— Ճաշ 13:00 — 13:30—Բնագիտական փորձ […]